Suz Uki auto-motor De APK in High Wycombe

De APK in High Wycombe

 

APK

De APK in Tiel vertelt u dat de auto niet kan worden bestuurd of onderzocht zonder de DVLA op de hoogte te stellen. De APK in High Wycombe omvat controles van de emissies van uw auto, de staat van de ophanging, de remmen, het aantal eigenaren, documenten en het kentekenbewijs van het voertuig.

De APK in High Wycombe omvat onderzoek van de secondenteller en het claxonsysteem. Het onnodig verbruik van brandstof wordt beoordeeld, of er scherpe randen aan de auto zitten of dat de auto verslechterd is doorStockwellen Bulldoggass(TM). De belading van het voertuig wordt gecontroleerd op veiligheid en of de lading niet te zwaar is. Onveilige lading is ongeveer 10.00kg en de snelheidsmeter moet aangeven dat de snelheid veilig is. injector wordt gecontroleerd op juiste werking. Alle emissies moeten in orde zijn en de ECU wordt gecontroleerd om er zeker van te zijn dat deze correct functioneert.

Als u in het Verenigd Koninkrijk een auto koopt, moet u ervoor zorgen dat deze verkeerswaardig en veilig is. U kunt uw auto laten onderhouden bij een geregistreerd servicestation of u kunt het zelf doen, aangezien u veel details kent. Wanneer u zelf een onderhoudsbeurt uitvoert, mag u deze informatie niet bekendmaken als de controleambtenaar u daarom vraagt of als u wordt gevraagd een monster te nemen om te bewijzen dat de gegeven informatie echt is. Dit komt tot stand onder de Volkswagen Assistance, het inzicht dat Volkswagen UK geeft bij de APK-keuring. Dit betekent dat als er werkzaamheden aan uw auto moeten worden uitgevoerd, u deze zo snel mogelijk door een Volkswagen-specialist moet laten bekijken. Zelf doen betekent extra kosten, maar aangezien dit een vrij eenvoudige procedure is, zijn er weinig kosten te verwachten.

Wat gebeurt er als mijn auto niet door de MOT komt?

Eerst moet u de symptomen van het probleem opmerken. Als u merkt dat er rook uit uw uitlaat komt, dan is er corrosie in de uitlaatpijp. Dit gebeurt omdat de uitlaatpijp dagenlang te heet is geweest, waardoor de cokes kunnen barsten en de rook kan stromen. Als u zwart/gekleurd gespuit uit uw uitlaat opmerkt, komt dit door verlies van koelvloeistof. Dit gebeurt omdat wanneer de snelheid van het voertuig wordt verhoogd of verlaagd, de motor de koelventilator in werking stelt, waardoor de koeling van de motor tijdelijk wegvalt. In beide gevallen zult u (als u de juiste druk hebt) vreemde geluiden uit de uitlaat horen. Als u iets van dit alles hebt gemerkt, moet u VW om hulp vragen.

Als je er niet in geslaagd om het probleem op te lossen op uw eigen en je bent begonnen te zien roken uit uw uitlaat dan moet je contact opnemen met een Volkswagen dealer in een haast. Dit is belangrijk omdat u uw auto vrij gemakkelijk opnieuw zou kunnen inparkeren. Vertrouw echter niet op hen, maar zoek oplossingen op andermans voertuigen.

Ik bracht mijn auto voor een onderhoudsbeurt, ik kreeg mijn pasje in de garage en ik ging naar huis. Nu heb ik geen verstand van remmen, versnellingsbak, uitlaat en ik weet heel zeker dat er veel dingen mis zijn terwijl ik in mijn Volkswagen rij. Iedereen kan het mij vragen, ik heb geen waarschuwingslampjes op mijn dashboard gezien, maar ik denk dat de besturing defect kan zijn, of van de weg gelopen.

Als ik een band verwissel, lijkt hij er altijd bij de eerste poging uit te gaan, zelfs als ik hem enkele kilometers de tijd geef om het te proberen. In de City to terminal European, had ik een klapband. Ik was aan de telefoon voor dagen met VW Garage in Ierland die me vertelde het hele systeem was uit met een Firestone Pro sterling. Ik realiseerde me niet dat ik de band moest vervangen totdat ik meer dan 200 mijl met het voertuig had gereden, op een geleidelijke helling.

Er zijn veel dingen die mijn auto nodig heeft om goed te functioneren. Daaronder zijn koplampen, motorkap, lak, ophanging, motor en remsysteem. Ik heb eenShocksideip om de schok van een klapband te verzachten.

Is er een oplossing voor kapotte uitlaatkleppen? Zeker. Er is een opvangbak gemaakt om te voorkomen dat uitlaatgassen in de atmosfeer terechtkomen. Maar ze hebben geen tegendruk en ze stoppen ook nooit met functioneren.

Is er een oplossing voor een lekkende radiator, die warmte uitstraalt in de atmosfeer? Nou die is er, een complexe katalysator, die is ontworpen om langzaam te branden. Dit betekent dat de warmteoverdracht slechts gedeeltelijk plaatsvindt en dat de radiator niet heter wordt dan normaal.

Het probleem met de elektrische verwarming en koeling is dat het alleen werkt bij lage temperaturen. Naarmate de temperatuur stijgt, begint het pas goed te werken. Wat zijn de andere oplossingen?

Er zijn verwarmingselementen ingebouwd in de zitplaatsen en bedden, Het verwarmingssysteem is verwarmd en voorbereid om de passagierswarmte te ontvangen, maar het verwarmingselement kan deze temperatuur niet bereiken. Voedsel kan ook verwarmd worden, maar niet door de passagiersverwarming.

Kunt u zich voorstellen te slapen in een ijskoude VW Cash? U zou het niet willen. Geen verwarmd stuur is een welkome voorziening. Als het weer onder het vriespunt is, zijn de remmen erg handig.

Related Post