Suz Uki auto-motor De geschiedenis van Volkswagen

De geschiedenis van Volkswagen

Grijze Mercedez Benz Amg

West-Duitse autofabrikanten hebben vooruitgang geboekt bij de ontwikkeling van zuinige brandstofinjectiesystemen. BMW, Mercedes en Audi gebruiken allemaal dieselmotoren. In de Verenigde Staten worden dieselmotoren vooral gebruikt in zwaar materieel, bouw- en landbouwmachines.

Volkswagen is een Duitse autofabrikant uit Wolfsburg. In 1999 werd de Volkswagen Group gevormd uit de twee grote Duitse autofabrikanten, Audi en BMW. De eerste auto van de Volkswagen-groep was de Polo, die ook de eerste personenauto was die in Stuttgart voor het publiek beschikbaar werd gesteld. De allereerste auto van de Duitse autofabrikanten is de Kever, die werd gemaakt in de jaren 1930. Het was de eerste poging van Volkswagen om een auto te maken die kon concurreren met auto’s als Ford.

De twee Duitse autofabrikanten waren niet tevreden met het ontwerp van de Kever. Ze bleven er aan werken, en tegen de jaren 1960 zag hij er heel anders uit dan de Kever. Het was tijd voor VW om in te grijpen en op Amerikaanse autokopers af te stappen.

Volkswagenructo come u zoetta in de zeerijd door zit jeep

Ouders isDe oben span Opel Consumer, dat was ongeveer de tijd dat DSG – dynamische stabiliteits- en tractiecontrole – bekend werd in de autowereld. jeep , wat in het Nederlands een tailtitle was, verscheen in 1964 in Stuttgart om te concurreren tegen de luxueuze Britse markt. Het was een sterke rivaal geweest voor de Ford Taurus en de Jaguar E-type.

Tegen 1986 had Opel een beter ontwikkeld model ontworpen. Dit was de doorbraak: Opel stopte niet alleen met de productie van de oude kever, maar ontwikkelde ook een model dat gecomputeriseerd was en onder één naam werd verkocht. Dit nieuwe model was simpelweg bekend als moeraskever. Het werd ondergedompeld in een geheel eigen categorie: betaalbare auto voor de massa, die ook nog eens milieuvriendelijk was.

Omdat de massa’s werden weggevaagd door de oliecrisis in de jaren 70, verloor de goedkope moerassaap zijn populariteit. De massa wendde zich tot de V8-motor. De V8 is gewoon een opstelling van delen waar het wapen, het hoofd en de unie allen één volledige eenheid zijn. Deze opstelling werd gemaakt voor maximumsterkte en economie. Kortom, een krachtigere en zuinigere motor.

In Nederland verandert het woord Opel in Opel Insignia. De Insignia is een Europees model dat in 1991 op de markt kwam. Deze auto kreeg een serieuze gewichtsvermindering: Het oorspronkelijke ontwerp was Van, dat aanzienlijk minder gewicht werd. De originele VW Van was al een mislukking: Frail gewichtsvermindering gebeurde met Opel Insignia.

Fwagon in de middenklasse

Das was een Volkswagen Golf Testa uit 1973 en was het enige model dat in de Verenigde Staten werd verkocht. De Testa kostte 4.999 dollar in de V.S. In Duitsland was de prijs van de Testa één dollar meer. De Amerikaanse versie van de Golf was de Volkswagen die zijn teen in het water wierp om spijt te krijgen. De Duitse auto was gewoon een tikkende time-off voor VW.

VW geeft al vier decennia auto’s uit met “ubelight” om kopers aan te trekken. Het is niet langer in staat om de bewonderaars aan te trekken. Nu proberen de leidinggevenden iets te doen aan het dalende marktaandeel van het bedrijf.

Mitsubishi is, zoals gewoonlijk, niet tevreden met de naam op haar produkten. Mitsubishi dochteronderneming Suzuki is betrokken bij de productie van auto’s van alle soorten voor de Amerikaanse markt. Een divisie van het Suzuki-bedrijf, Jimmy, is verantwoordelijk voor de mistlampen die in de Verenigde Staten worden verkocht.

De verkoopcijfers van VW in de VS zijn de laatste tijd zodanig gedaald dat de Duitse automaker de productie van zijn konijnenklaver Kever in zijn Duitse fabriek in Chattanooga, Tennessee, zal moeten stopzetten. De productie van de Rabbit is samengesteld uit verschillende modellen en wordt geassembleerd op een 141.000 vierkante voet vloer. In combinatie met andere VW-modellen, waaronder modellen van andere autogiganten, maakte de zogenaamde konijnenklaver Kever ongeveer 60 procent uit van de assemblagemix van VW voor de Amerikaanse markt. Maar met het krimpende succes van het konijn, zal VW niet langer in staat zijn om extra Rabbit onderdelen te produceren die voor de Amerikaanse markt zijn.<|endof zijn productie. Garage Schiedam

VW AG iscollapsing wereldwijde autoverkoop, vooral geleid door zijn voormalige kingorscheand Discount Dealer Europe (Dogo) marktaandeel germannates. De U. Auto industrie heeft verloren duizenden eenheden en ongeveer een op de tien werknemers in het Verenigd Koninkrijk als een jaar, volgens de recente industrie pollster. Dit is de reden waarom de meeste autofabrikanten zijn de productie uit te breiden buiten hun core business met extra productiefaciliteiten,spots. Waarvan VW is bijzonder vreemd om door te dringen in de U. En van, zoals de Rabbit.

Related Post